czwartek, 3 marca 2016

Daj się poznać


To mój pierwszy wpis na tym blogu, trochę się stresuję, więc proszę cię, szanowny czytelniku o daleko posuniętą wyrozumiałość.

Jeżeli tu trafiłeś to pewnie zastanawiasz się co tu robi Samuel L. Jackson z wężem. Otóż, jest to kadr z filmu klasy C pod tytułem „Węże w samolocie”. Ponadto ja jako autor tego blogaska hobbistycznie programuje w języku Python. Stąd nazwa bloga „Węże w kodzie”

Skoro w końcu to trafiłeś to być może nazywasz się Maciej Aniserowicz (serdecznie pozdrawiam, mój blog jest najśliczniejszy!!! ;-)) jeżeli nie, to totalnie nie ma w tym nic złego bo być może jesteś osobą, która śledzi tag #dajsiepoznac albo po prostu jesteś kimś z mojej rodziny lub znajomym (siema! :D)

Właśnie- o co chodzi z tym #dajsiepoznac? Już wyjaśniam- jest to konkurs programistyczny, który ma na celu zmotywować osoby w nim uczestniczące do zrobienia czegoś fajnego oraz pokazania się w internecie.

Aby uczestniczyć w konkursie należy:
a) zgłosić się (rejestracja została przedłużona do 13 marca!)
b) prowadzić projekt, który musi być open-source na GitHubie
c) prowadzić bloga

Cały regulamin można przeczytać na tej stronie http://www.maciejaniserowicz.com/daj-sie-poznac/regulamin/

A oto link „główny” do strony konkursu: http://www.maciejaniserowicz.com/daj-sie-poznac/

Mam nadzieję, że następny wpis będzie nieco bardziej techniczny :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz